Search This Blog

Wednesday, March 25, 2009

Cracow fashion awards


21 marca w Nowohuckim Centrum Kultury odbył się pokaz mody Cracow Fashion Awards, który rozpoczął krakowski tydzień mody. Przez kilka godzin mieliśmy okazje oglądać najlepsze kolekcje młodych polskich projektantów - absolwentów Krakowskiej Szkoły Artystycznej. Wydarzenie to pretenduje do miana jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń modowych w Polsce, z roku na rok jest coraz bardziej nagłaśniane przez media. Cieszę sie, że tym razem mogłam zobaczyć to na żywo. Moje odczucia co do całej imprezy są jak najbardziej pozytywne. Kilka kolekcji zrobiło na mnie naprawdę duże wrażenie, a moim faworytem była ta inspirowana subkulturą cybergoth (autorka: Dominika Wolnicka). Wiele jej elementów wpasowuje się w tendencje rockowo - gotyckie, które bardzo do mnie przemawiają. Niesamowite DEMONIA SHOES, które, swoją drogą, niedawno pokazywała Rumi z Fashion Toast, będą śnić mi się po nocach;) Nagrodę główną przyznano Grażynie Łobodzie za kolekcję "Konstruujac przestrzeń". Poniżej możecie zobaczyć kilka zdjęć, które udało nam się z Mariką zrobić prosto spod sceny pokazu:)


Translation: Last Saturday the Cracow fashion week started with the Cracow Fashion Awards show. Marika and I were able to see live the best collections of young Polish fashion designers. Look below at some pictures we took sitting next to the stage:)



fot. Marika



No comments:

Post a Comment