Search This Blog

Monday, November 22, 2010

Invitation & Facebook profile



Zaproszenie na dzisiejszy pokaz kolekcji Macieja Zienia wiosna-lato 2011, które przyniósł mi listonosz kilka dni temu. Zaraz wsiadam w pociąg i jade do Warszawy. Już nie mogę się doczekać :)

I jeszcze jedna wiadomość. Byłam chyba jedyną blogerką na świecie bez oficjalnego blogowego profilu na facebooku (haha), w końcu za namową pewnej dobrej koleżanki moge Was zaprosić na moją oficjalną blogową stronę na Facebooku (nie chce nazywać tego fanpage'm, bo jakoś brzmi to dla mnie nieskromnie;) ). W każdym razie zachęcam do przyłączenia i śledzenia mojego facebooka:)

ENGLISH: I got invitations for today spring/summer 2011 fashion show one of the best polish fashion designer Maciej Zień, in Warsaw. Can't wait to see it!

And one more information. I was probably the only fashion blogger in the world without facebook profile, haha, so at least I've created a page for my blog, so now you can follow me on FACEBOOK too:)




No comments:

Post a Comment