Search This Blog

Wednesday, March 21, 2012

mint green


Koszulę stały się ostatnio moją ulubioną górą, nawet w połączeniu z dżinsowymi szortami (jak w poprzednim poście), żeby dodać kobiecości. Nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam na sobie t-shirt, chociaż aktualnie poszukuję idealnego białego, delikatnie oversize'owego t-shirtu, który będzie pasował do wzorzystych ubrań.
Na zdjęciach powyżej: koszula ACNE w miętowo zielonym kolorze, torebka z Zary z motywem wężowej skóry i ulubiony liliowy lakier, którego używam od roku i nadal mi się nie znudził.
Shirts became my favourite part of the outfit recently. I like to wear them with shorts to add some feminine accent. I don't remember when was the last time I have worn a t-shirt in the past few months, but now I'm looking for a perfect white oversized t-shirt, which might not be so easy to find. Can you recomend something? / ph. by me, edited by Belletette

1. ACNE shirt (via My-Wardrobe)
2. Zara bag
3. American Apparel nail polish

Jak pewnie już wiecie, mój blog został nominowany w konkursie Modne Kreacje na najlepszy blog modowy. Będzie mi bardzo miło, jeśli na mnie zagłosujecie pod tym linkiem (możecie to robić codziennie) :)

I am honored to have been nominated in the category ‘Fashion blog of the year’ in 'Modne Kreacje' polish awards! I'd be really glad if you voted for me HERE (by clicking 'oddaj głos'). You can vote everyday.





Follow me on Facebook, Twitter, Bloglovin & Instagram 'alicezielasko'

No comments:

Post a Comment