Search This Blog

Sunday, July 8, 2012

Mercedes-Benz Fashion Week Berlin, Day 1 & 2



I finally managed to prepare a post about my visit at Berlin Fashion Week day 1 and 2. I'm so happy that I had the chance to meet so many great people, talk about fashion all day long and see most of the amazing shows. My favourites were Rebekka Ruetz, Escada Sport and Rena Lange.


Przez ostatnie kilka dni tyle się u mnie działo, że dopiero dzisiaj znalazłam czas, żeby spokojnie usiąść przy komputerze, przeglądnąć zdjęcia i przygotować dla Was posta. Jak już pisałam kilka dni temu, zostałam zaproszona przez Mercedes Benz na Fashion Week w Berlinie. Pierwsze dwa dni spędziłam chodząc na pokazy, prezentacje, gdzie w między czasie miałam okazje poznać mnóstwo nowych ciekawych osób. Właściwie myślami jestem jeszcze cały czas przy głównym namiocie fashion weeku, niedaleko Bramy Brandenburskiej:) Na dzisiejszych zdjęciach możecie zobaczyć m.in. pokaz Escada Sport i Rebekka Ruetz, atmosferę przed wejściem na pokazy i moje stroje z dwóch dni.





During my stay I checked in at the beautiful Westin Grand Hotel on Friedrichstrasse, where I relaxed after the shows, went swimming in the afternoons or just hung out and watched what was going on around me. Friedrichstrasse is a very central location, and a lot of things are going on there.
Right now I'm looking through the hundreds and hundreds of pictures I took, so stay tuned for more. Thank you Mercedes Benz for making this happen!

Mieszkałam w hotelu Westin Grand Hotel przy Friedrichstrasse na przeciwko COSa, z przepięknym wnętrzem, bajkowym basenem i najlepszymi drożdżówkami z jabłkami jakie kiedykolwiek jadłam (a zazwyczaj jem słodkie śniadanie). Mam nadzieje, że te zdjęcia chociaż w połowie oddają klimat tych miejsc i sytuacji, w których miałam okazję się znaleźć. Jeszcze raz dziękuję Mercedesowi Benz za zaproszenie :)




pics by me & Magdalena Zielasko

(wearing COS jumper, H&M white shorts, Guess watch, Lilou Pauline bag, Kurt Geiger Gardenia shoes)

Follow me on Facebook, Twitter, Bloglovin & Instagram 'alicezielasko'

No comments:

Post a Comment